الجزیره گزارش داد: به گفته منابع رسمی، یک پهپاد که روز شنبه از لبنان پرتاب شد، به خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه حمله کرد و انفجاری مهیب را به دنبال داشت.

نتانياهو

به گزارش همشهری‌آنلاین، الجزیره گزارش داد: به گفته منابع رسمی، یک پهپاد که روز شنبه از لبنان پرتاب شد، به خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه حمله کرد و انفجاری مهیب را به دنبال داشت.

دفتر نخست وزیری «اسرائیل» اعلام کرد: یک پهپاد از لبنان پرتاب شد و مستقیماً خانه بنیامین نتانیاهو در قیساریه را هدف قرار داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که انفجار پهپاد در خانه نتانیاهو در قیساریه صدای بلندی را ایجاد کرد.

وب سایت والا گزارش داد که راهپیمایی که به خانه نتانیاهو در قیساریه حمله کرد، و با وجود تعقیب از هلیکوپترهای نظامی به هدف اصابت کرده و منفجر شد.

کانال ۱۲ به نقل از یک منبع در دفتر نتانیاهو گفت که نخست وزیر و همسرش در زمان انفجار پهپاد در خانه خود در قیساریه نبودند.

پلیس رژیم صهیونیتی بلافاصله با بستن خیابان های شهر قیساریه و از نزدیک شدن رسانه ها به محل اصابت پهپاد جلوگیری کرد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که این پهپاد ۷۰ کیلومتر از لبنان پرواز کرد و مستقیماً به ساختمانی در قیساریه برخورد کرد.

این در حالی است که گزارش‌ها حاکی از حمله گسترده حزب‌الله با موشک و پهپاد به بسیاری از شهرها و شهرک‌ها در رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 892011
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    1 0
    دفعه بعد
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 0
    یک برنامه دقیق برای نابودی این خاندان سگ هار و وحشی بکشید و از روی زمین محوشان کنید. تماامی انسانها ازاده و حتی امریکا جنایتکار و انگلیس مکار هم از دست این مهره هارشده خود نجات می یابد.